JAUNUMI

31.08.22

Krīzes laikā auto mazgāšana nomierina prātu.

Neskatoties uz saspringto ekonomisko situāciju ar augstām degvielas cenām un ievērojamo inflāciju, automašīnu mazgāšana šķiet ir kā viena no retām lietām kad var izklaidēties gūt prieku un tīru auto vienlaicīgi. Un tas viss kopā par saprātīgām izmaksām. Vācijā veikts pētījums un novērots, ka automazgātavas klienta apmeklētība ziņā, šajā energo krīzes laikā  ir neskartas. Vai to var attiecināt uz Latvijas pašapkalpošanās automazgātavām, grūti pateikt? Lielākā daļa ārvalstu automazgātavu nesūdzas par klientu trūkumu, taču pie mums pašapkalpošanās auto mazgātavas arī Wash & Drive klientu plūsmu ļoti ietekmē valdošie laikapstākļi. Gada griezumā būtiskākais auto mazgāšanas laiks siltajos vasaras mēnešos. Šī vasara sākās ar vēsu un lietainiem laikapstākļiem, kā arī jūlija mēnesī laikapstākļi bija diez ko mainīgi, kas arī būtiski ietekmē klienta vēlmi mazgāt savu auto. Kāpēc mazgāt šodien, ja rīt atkal sola lietu. Cerības stars ir augusta mēnesis, kas pieturas sauss ar patstāvīgu siltu laiku. Var teikt, kā zemniekiem pļaujas laiks, tā ari mazgātavām jāapkalpo pēc iespējas vairāk klientu. Lai kaut cik būtu gatavi garajiem ziemas mēnešiem. Cik tie būs smagi dotajā mirklī ir grūti prognozēt.

Ņemot vērā valsts instanču sniegto informāciju, ziņu raidījumos propagandēto un aizkulišu runās jāgatavojas uz ļaunāko un smagāko scenāriju. Bet jācer uz siltu un īsu ziemu.

Iepriekšējo ekonomisko krīžu laikā tika skartas arī automazgātavas. Jo lielāks finansiālais slogs, jo mazāk cilvēku mazgāja savas automašīnas kas tika novērots arī “Wash and Drive” un “Wash and Drive Express”.

Lai gan mūs ir skārušas vesela virkne krīžu. Vispirms bija finanšu krīze no 2007. gada. Tad, 2020. gadā, nāca Covid. Un mēs joprojām atgūstamies no šīs pandēmijas sekām. Un tagad ir energo un resursu krīze, kurai ir liela ietekme uz pasaules ekonomiku. Wash and Drive vienmēr visus šos gadu saviem klientiem ir snieguši kvalitatīvus, augstus auto mazgāšanas pakalpojumus, gājuši ceļi kas vērsts uz attīstītību ieviešot jaunus pakalpojumus Wash and Drive automazgātavas tīklā. Bet, lai gan daudzas nozares redz atturīgu patērētāju uzvedību, apgrozījuma kritumu, automazgātavas nozare strādā normālā režīmā. Kāds ir šo pārmaiņu iemesls un kāpēc automazgātavas klienti šajā situācijā reaģē atšķirīgi, salīdzinot ar pagātnes krīzēm?

Pagātnes krīzes bija visaptverošas un (daļēji) globālas, bet tās bija mazāk tuvas cilvēkiem. Tagad cilvēki daudz tiešāk piedzīvo enerģētikas krīzi, un viņus ietekmē cenu kāpums un slēptas bailes no rudenī gaidāmajām cenu izmaiņām un komunālo rēķinu cenām.

Cilvēki koronavīrusa krīzi un pašreizējo enerģētikas krīzi uztver savādāk un tāpēc reaģē atšķirīgi. Varētu teikt tā -mazgāšana ir  kā reakcija krīzes situācijās. Automašīnu mazgāšana ir aspekts, kas saistīts ar rūpēm par vērtīgām lietām. Tas rada prieku, ļauj nedomāt par ikdienas rūpēm. Šāda patērētāju uzvedība noved pie tendences, kas ir pretrunā ar iepriekšējo krīžu uzvedības izmaiņām. Tāpēc pašreizējās krīzes apstākļi joprojām ir salīdzinoši labvēlīgi automazgātavas pakalpojumu sniedzējiem, salīdzinot ar citām nozarēm.

Mēs izmantojam sīkdatnes mājaslapas darbības nodrošināšanai. Jebkurā laikā varat atcelt sīkdatņu parametrus, mainot ierīces iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Vairāk - Sīkdatņu izmantošanas noteikumos.